• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ 
آیین معرفی جدیدترین كتاب دكتر عماد افروغ «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی»
آیین معرفی کتاب «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی» تالیف دکتر عماد افروغ، دربرگیرنده مجموعه یادداشت های روزانه این جامعه شناس، در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، آیین معرفی کتاب «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی» تالیف دکتر عماد افروغ روز دوشنبه 23 خردادماه، ساعت 10 تا 12 در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی سالن فرهنگ برگزار خواهد شد. 

کتاب «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی» در برگیرنده مجموعه یادداشت های روزانه دکتر افروغ در بین سال های 1390 تا۱۳۹۷  است. مولف در این کتاب روزنگاشت، خاطرات، شرح وقایع،‌ دغدغه های فکری، معرفتی، اخلاقی، فرهنگی و غیره را به رشته تحریر در آورده است.
 
دکتر عماد افروغ از نخبگان سیاسی، اجتماعی و عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و دانش آموخته رشته جامعه شناسی از دانشگاه شیراز است. 
یادداشت های دکتر افروغ از جهت حضور ایشان در حوزه اندیشه ای و تولید علوم انسانی و کنشگری در عرصه های سیاسی و اجتماعی از منابع مهم در حوزه یادداشت نویسی شخصی محسوب می شود.
جلد اول کتاب «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی» در سال 1396 از سوی انتشارات سوره مهر در 698 صفحه منتشر شده و آخرین مجلد این مجموعه نیز در سال 1401 روانه بازار نشر شده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0